Klachtenregeling

Klachtenregeling Harrewijn B.V.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent over de trainingen die wij aanbieden.
 
Toch kunnen er soms klachten zijn die je graag met ons wilt bespreken. Probeer dan eerst in contact te gaan met een medewerker van Harrewijn B.V.
Hiervoor kun je een e-mail sturen naar sara@harrewijnfuel.nl. Zij zorgt ervoor dat de klacht terechtkomt bij de juiste medewerker en dat de klacht wordt afgehandeld. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een eerste reactie. Vervolgens wordt de klacht intern opgepakt en binnen 14 dagen afgehandeld. Blijkt dat we er intern niet uitkomen dan is er altijd een externe adviseur om tot een oplossing te komen. De klacht is pas afgehandeld als beide partijen dit overeenkomen. Wanneer dit niet lukt kun je je wenden tot de Rechtbank in Haarlem. 
 
Jouw gegevens uit het klachtendossier worden door ons gedurende een periode van maximaal twee jaar na afhandeling van de klacht, bewaard.